неділя, 2 квітня 2017 р.

Все починається з любові…




Сценарій розважального вечора до Дня Святого Валентина

Мета : сприяти вихованню почуття кохання, вірності, шляхетності у стосунках; розвивати почуття прекрасного, прагнення до творчості, артистичні здібності, навички колективної праці.

Хід свята 
Під музику заходять ведучі з запаленими свічками, 
свічки на столах,у ведучі сідають за столики. Лунає мелодія Шостаковича . 
Ведучий 1: Горять свічки і музика лунає,
Вогонь кохання у серцях палає.
Що знають люди про любов?
І як про неї говорити?
Немає слів, немає мов,
Щоб почуття це зрозуміти.

Ведучий 2: Якби усі багатства світу
Нам обіцяли за любов,
Належало б відмовитись, щоб знов
Безцінним скарбом цим заволодіти!

Ведучий 3: Все начинается с любви…
Твердят:
„Вначале было слово".
А я провозглашаю снова:
Все начинается с любви!


Ведучий 4:  Все начинается с любви:
И озаренье, и работа,
глаза цветов,
глаза ребенка –
все начинается с любви.


Ведучий 5:  Все начинается с любви.
С любви!
Я это точно знаю.
Все, даже ненависть –
родная
и вечная
сестра любви.

Ведучий 6: Все начинается с любви:
мечта и страх,
вино и порох.
Трагедия, тоска и подвиг –
Все начинается с любви.
Весна шепнет тебе:
„Живи".
И ты от шепота качнешься.
И выпрямишься.
И начнешься.
Все начинается с любви!                    ( Р.Рождественский)

Пісня «Любовь волшебная страна»…


Ведучі: Купідон и Афродіта

Виходить ведучий в образі Купідона, читає  вірш  (музика  Лефевра)
Купідон: Для когось – нагорода,
Комусь – жорстокий бій,
Цвітіння саду в ньому
І штормовий прибій.
Під владою кохання
Десятки т
исяч літ... (пауза)
А все це відбувається завдяки мені, Купідону, богу кохання! (Лукаво). Вірніше, завдяки моїм стрілам. иймає одну з сагайдака, ставить на тятиву і обводить  рухом руки зал, наче збираючись вистрілити). В кого влучить  моя золота стріла, той буде безнадійно закоханим! (Сміється). Спробуємо? 

В
иходить  Афродіта
Афродіта:  Думаю, з цим можна зачекати.

Куп
ідон: (вкладаючи стрілу назад). О, прекрасна Афродіто (вклоняється реверансом), як я можу не підкоритися твоєму проханню, твоїй красі й мудрості.

Афродіта: Свято Святого Валентина тільки починається, і тобі не варто витрачати свої стріли відразу. Ти обов’язково ними сьогодні скористаєшся.
А ось дві тисячі років тому було зовсім не до свят. Час воєн і завоювань! Кохання переживало важкі випробування…

Куп
ідон: Я хочу дізнатися, як це було?

Афродіта:  Багато століть тому в Стародавньому Римі в епоху імператора Клавдія давньоримським воїнам закон не дозволяв брати шлюб, доки вони перебували на службі, а служба тривала 25 років. Святий Валентин, пастор і духівник воїнів, таємно благословляв закохані серця і, незважаючи на заборону, освячував стосунки церковним обрядом. Непокірного священика видали. Його стратили 14 лютого. Відтоді цей день відзначається як День закоханих.
Купідон: Це дуже сумна історія. Я знаю іншу версію появи цього чудового свята… Все сталося не так давно в маленькому італійському містечку…
П’єса «Валентин» (Додаток 1)
В перерві - вікторина

Пісня 7 класу

Афрод
іта: ...Я не можу повірити, що в минулому не святкували Дня закоханих. Не може бути, не повірю, що молоді дівчата й юнаки не закохувались і не збирались разом, щоб відзначити це свято.

 Купідон: Закохувались, куди ж без цього, тобто без мене, але свята не було. Хочете, я вам про це навіть розповім. Про те, що траплялось на балах.

Афрод
іта: Ну, розкажи, послухаємо.

Куп
ідон: Слухайте.  Цар Вихор вирішив сина одружити. Скликав народу тьму, танцювати змусив. Думає, ось зараз принц в одну з красунь закохається. Принц танцює, посміхається, але ні в кого не закохується. Зажурився цар. А тут діва чарівна прибула, зайшла, посміхнулась. Я стрілу випустив, прямо принцу в серце. Принц в неї й закохався…

Афрод
іта: А опівночі вона втекла, але черевичок на сходах загубила.

 Купідон: А звідки ти знаєш?

Афрод
іта: Так цю історію всі знають. Нас нею не здивуєш. Ти краще розкажи, як дівчата хлопців у себе закохували.

Купідон:  Так само, як і зараз, піснями й танцями.

Пісня «Сама файна»

Афродіта: Кохання – одне з найпрекрасніших почуттів людини. По-справжньому живе лише той, хто кохає.
Купідон. А кохати хоче кожен. Навіть, хто б ви думали? Та, зрештою, дивіться самі.

(слайд з видом лісу на ширмі. Дим, музика, з-за ширми з’являється Баба Яга)
Баба Яга. – Ох-ох-ох! І важке ж у мене життя! Самотня, одинока, не молода! Та ще й одна нога у мене кістяна, ось ( гупає ногою у валянку).
Зате інша – набагато краща ( виставляє ногу у колготках в сіточку, в червоному туфлі на шпильці, із червоним бантом).
Але … (зітхає) – хто її побачить у цих непрохідних хащах!!!
А мої коси?!!!, А суперзачіска? ( зриває із голови хустку. На голові – пишна зачіска, бант).
А мою сукню хто тут оцінить?!!! (Скидає куртку, під нею – плаття у блискітках).  
Ой! І яка ж я красуня! Правда?! (підходить до краю сцени й питає у залу) – Не чую?! 
(слухає вигуки із залу)
-         Якось не дуже я вам вірю .
Спитаюся краще у свого чарівного дзеркала.
Агов! Де там моє дзеркало?
(бере Дзеркало.)
Баба Яга сідає біля дзеркала).
-         Дзеркало! Хоч ти скажи мені правду: я гарна?

Дзеркало.(запис) – «Ну что ж ти страшная такая…»
Баба Яга – Я так і знала. Але я – жінка, і теж хочу бути щаслива!
                 Пісня «Ніхто мене не любить» , Баба Яга співає.
Баба  Яга. – Дзеркало! Ти – чарівне, все знаєш, що у світі робиться, скажи: хто мені зможе допомогти?
Купідон. - Є тільки один чоловік у світі, що здатен допомогти такій… красі.  Це – святий Валентин, і ось – його ікона. Помолись, попроси допомоги. (Слайд з зображенням Святого Валентина)
Баба Яга Святий Валентине! Допоможи мені!!!!
(Звучить музика, виходить Святий Валентин)
Святий Валентин. – А хто тут мене гукав?
Баба Яга. – Це я тебе кликала!  Я хочу бути коханою, як і всі жінки, допоможи мені!
Св. Валентин. – Я допомагаю всім, хто мене просить про допомогу, отже, допоможу й тобі.
На ось – дарую тобі це чарівне серце, тримай його при собі – і скоро зустрінеш ту любов, на яку ти гідна!
(Баба Яга бере серце, притискає до себе, підстрибує від радощів.
Баба Яга: Дякую! Біжу негайно в ліс! Чує моє серце, що чекає мене мій Кощеюшка! (біжить з зали)
Св. Валентин: Ну ось, ще одну добру справу зробив! Бережіть своє кохання, плекайте його і будьте щасливі! А на мене ще чекають безліч закоханих. Гарного вам свята!
 (Святий Валентин йде зі сцени)
Конкурси №4,5,3
4. Справжньому коханню ніякі перешкоди не страшні.   Конкурс «Пройти по болоту». За допомогою двох листків паперу дійти до зустрічі один з одним. Перемагає пара, яка зустрінеться раніше.
5. Береться стрічка довжиною не менше 10 метрів. Один кінець стрічки зав'язують на талію дівчини, а другий на талію хлопця. А залишок стрічки намотують на талію дівчини. По команді ведучого хлопці повинні крутитися або бігати навколо дівчини, щоб стрічка з її талії і перематалась на талію хлопця. Яка пара впорається із завданням швидше, та і перемогла.
3. Конкурс «Арочка».
Зараз я пропоную учасникам одну веселу і теж не зовсім звичайну гру – "Арочка”.
(В ритмі веселої танцювальної музики пари проходять (обов’язково взявшись за руки і пританцювуючи) під натягнутою стрічкою (варіанти – гірлянда із квітів, сердечок або просто мотузка). Головна умова – не доторкнутися до стрічки, яка кожного разу
Афродіта. А наше свято продовжує виступ 11 класу.
Купідон: Хай з подихом холодної зими
Приходить щастя, стукає в віконце
І ти його у душу пропусти
Щоб зігрівало, наче сонце
Афродіта. Хай день дарує усмішку тобі
А вечір – затишок й палке кохання
І щоб завжди в твоєму крузі
Була любов і вірні друзі.
Купідон: Давайте гучними оплесками зустрінемо …
Номер Танець 8 клас
(На сцені зявляється ведуча з кулькою в руках)
АфродітаДрузі, ви згодні, що День Святого Валентина - найпрекрасніше та найчудесніше свято для всіх закоханих?_______Ось і кулька,яка знаходиться в мене в руках така чудова і прекрасна ,як і наше свято! Тож для наступного конкурсу я запрошую наші пари вийти на середину зали.
Купідон:Конкурс має назву «Танець з повітряною кулькою»
(Ведучий роздає кожній парі по кульці)
Афродіта:Танцюючи,пари повинні утримати кульку без рук(руки за спиною). Кульку пари стискають лобами, якщо в період танцю кулька падає, то її потрібно підняти як завгодно, але тільки не руками. Перемагає та пара,яка протримає кульку найдовше і жодного разу не доторкнеться до неї руками.
(Проходить конкурс,під час якого мелодія змінюється одна за одною)
Конкурси №12, 10
12. Реквізит: різнокольорові гумки для волосся.
Перед грою нагадати
дівчатам-учасницям, що чоловіки, як і птахи, найбільш привабливі в шлюбний період. Нехай кожна учасниця вибере собі на час хлопця і створить з нього самого «чубатого». Для цього дамам роздаються різнокольорові гумки для волосся. Їх завдання - з волосся хлопців  з допомогою гумок оформити як можна більше «чубчиків». Супутниці самого «чубатого» вручається приз.
10. Гордіїв вузол.  Учасники отримують стрічки. Завдання зав’язати на стрічці 5 вузлів. Хто швидше. Після цього ведучі дають завдання розв’язати вузли на швидкість.

Художній номер 11 клас сценка
Афродіта. Цей день в Україні почали святкувати недавно, але він дуже швидко завоював популярність. Це свято співзвучне нашій ментальності, адже українці з давніх-давен успадкували і пронесли любов до рідної землі, матері, коханої крізь усі роки і століття. І відтворили це почуття в піснях і художніх творах.

Купідон. На нашій сцені зараз оживуть твори класиків у новітній інтерпретації!
Афродіта. До вашої уваги сценка «Як Стецько наречену собі вибирав»
7 клас - Оксана і Вакула

10 клас Наталка Полтавка

Конкурси №15,8,14
15. В конкурсі беруть участь хлопець і дівчина. За певний проміжок часу вони повинні зібрати якомога більше речей у осіб протилежної статі. Потім вони обмінюються зібраним і роздають. Переможцем стає той, хто швидше впорається. Музика №5
8. Як відомо, зустрічають по одягу. Учасникам наступного конкурсу ми пропонуємо зайнятися власним гардеробом.  Одягання. Учасники під музику передають один одному коробку з одягом. Коли музика зупиняється, той, у кого в руках коробка, дістає одну річ і одягає її. Після цього гра продовжується. Виграє той, на кому найменша кількість одягу.

                                                                            14.  «Океан любові»
Конкурс проводиться між парами на 14 лютого. Для конкурсу потрібно вирізати острови, розмір яких дорівнює місцю для двох ступнів. Таких островів має бути стільки ж, скільки пар. Острови розкладаються на підлозі, але між ними обов'язково має бути вільний простір (океан любові).
Коли ведучий включає музику, пари повинні плавати (танцювати) в океані любові. Коли ведучий вимикає музику, пари повинні застрибнути на острів. Таким чином, але кожному острові стоять по дві людини (пара). Але так як острів розрахований на одну людину, то парам доводиться стояти на одній нозі. Той, хто не втримається на острові і впаде в море, потоне. Пара з потонувшим учасником вибуває і забирає з собою один острів. Гра продовжується до тих пір, поки не залишиться одна пара, вона і стає переможцем.

Купідон: Саме в цей день звучать найпристрасніші і найщиріші освідчення в коханні.

Среди миров, в мерцании светил
Одной Звезды я повторяю имя...
Не потому, что я Её любил,
А потому, что я томлюсь с другими.

И если мне сомненье тяжело,
Я у Неё одной ищу ответа,
Не потому, что от Неё светло,
А потому, что с Ней не надо света. (И.Анненский.)
Афродіта.
Спини мене, отямся і отям,
Така любов буває раз в ніколи.
Вона ж промчить над зламаним життям,
За нею будуть бігти видноколи.
Вона ж порве нам спокій до струни,
Вона ж слова поспалює вустами.
Спини мене, спини і схамени,
Ще поки можу думати востаннє.
Ще поки можу, але вже не можу,
Настала черга й на мою зорю.
Чи біля тебе душу відморожу,
Чи біля тебе полум'ям згорю.
(Л.Костенко.)

Танець «Я люблю»


Афродіта.   Очима ти сказав мені: люблю.
Душа складала свій тяжкий екзамен.
 Мов тихий дзвін гірського кришталю,
 Несказане лишилось несказанним.
Світали ночі, вечоріли дні,
Не раз хитнула доля терезами.
 Слова як сонце сходили в мені,
Несказане лишилось несказанним.
Л. Костенко
Купідон. Тож бажаємо усім, щоб усе сокровенне, але не сказане - було почуте вашими серцями.

Звучить  музичний номер. 9  клас пісня

Афродіта: Істинну любов віншує вірність і пам'ять серця. Людина, скінчивши свою життєву дорогу, перетворюється на жменьку земного пороху, її ж кохання продовжує жити, воно безсмертне - і в цьому сила і краса величного почуття любові.
 Купідон: Хвала тобі, о любове! Зігрівай наші заморожені душі і входь яскравою зіркою в наше життя. Благословляємо тебе!
Афродіта: Кохання одухотворює людину, робить кращим і змістовнішим її життя, наповнює світлою, ніжною радістю, дарує красу почуттів.
Купідон:  Кохання — це той прекрасний цвіт папороті, який шукають усі, та, на жаль, знайти його непросто...
Афродіта:  Тож ми бажаємо, щоб кожен обов’язково знайшов чарівну квітку свого кохання. І щоб наша прекрасна Батьківщина квітла у щасті й любові!
Купідон:  Кохаймося, бо ми того варті!
Фінальна пісня












Додаток 1
П’єса «Валентин»
Голос за сценою: Відома стара легенда про те, як з’явилося свято всіх закоханих – День Святого Валентина. В ній розповідається про священника Валентина, який всупереч забороні таємно вінчав закохані пари і був за це страчений. Але сьогодні ми представляємо вам іншу версію появи цього чудового свята… Все сталося не так давно в маленькому італійському містечку…
З правого боку сцени — «кущі» (декорація або просто рослини). З лівого боку — внутрішнє оздоблення церкви «(подоба вівтаря). Біля вівтаря отець Валентин з молитовником у руках, перед ним закохана пара у весільному вбранні.
Валентин: Чи згодні ви бути разом в багатстві й бідності, в хворобі й здоров’ї, поки смерть не розлучить вас? Прошу відповісти вас, наречена!
Наречена: Згодна.
Валентин: Прошу відповісти  вас, наречений!
Наречений: Згоден.
Валентин: З цієї хвилини я оголошую вас чоловіком і дружиною! Будьте щасливі, діти мої!
Пара цілується, наречений підхоплює наречену на руки й несе.
Валентин: Ось воно, життя… Ось воно, щастя…
У церкві з'являється під руку літня пара — дідок з бородою і старенька в смішному капелюсі.
Дідок: Доброго ранку, отець Валентин!
Валентин: Чудова днина!
Старенька (радісно): О так, сьогодні особливий день!
Дідок: Ми з Мартою знайшли один одного і своє кохання.  Довгі роки ми мріяли про це щастя!
Старенька:  Так, святий отець, і ми дуже хочемо нарешті об’єднати наші долі. Обвінчайте нас!
Валентин (з заминкою): Долі, кажете?.. Хм... хм... Як би це вам сказати…
В церову забігає молода дівчина.
Дівчина: Бабуля, дедуля!!! Я так і знала. Знову ви тут! Ну скільки ж можна? Скільки разів повторювати вам – ви давно одружені!!! Уже піввіку як одружені! У вас п’ятеро дітей, шістнадцять онуків і 27 правнуків… Вибачте, святий отець.
Дідок: Одружені? Не може бути!
Старенька: Це ж треба – не побувати на власному весіллі… Онученько! Невже це ти?
 Дівчина: Я, бабуль, я. Ви кожної неділі одружуватись приходите. Набридли вже всім. Ходімо додому, вечеряти пора.
Дівчина веде дідуся і бабусю.
Валентин (услід): Бережи  вас Господь!
Дівчина дуже скоро з'являється знову і пошепки кличе когось по імені.
Дівчина: Ромео! Ромео! Де ти? Тепер можна, виходь!
З «кущів» з'являється молодий хлопець. Дівчина бере його за руку і веде в «церкву».
Дівчина: Отець Валентин, ми вирішилиодружитися!
Хлопець: Так,ми вирішили.
Валентин: Як звати вас, діти мої?
Дівчина: Мене Джульєтта!
Хлопець: А мене Ромео!
Валентин: Чекайте-но… Когось ви мені нагадуєте… І ви ще зовсім молоді. Як на це подивляться ваші батьки?
Джульєтта: А ми маємо право, у нас буде дитина.
Ромео: Так, у нас буде дитина.
Валентин: Ох, молодь, молодь… Шляхи господні несповідимі. Ну що ж, діти мої. Коли так, нехай буде по-вашому! Той, хто кохав, зрозуміє мене… (Знову відкриває молитовник). Підійдіть ближче. Я прошу вас відповісти. Чи згоден ти, Ромео, взяти за жінку цю дівчину і бути з нею в багатстві й бідності, в хворобі й здоров’ї, доки смерть не розлучить вас?
 Ромео: Згоден!
Валентин: Чи згодна ти, Джульєтто…
До церква швидко входить поліцейський і надягає на отця  Валентина наручники.
Поліцейський: Ага! Ще один!
Валентин: У чому річ? Ви в храмі господньому! І тут іде священний обряд вінчання
Поліцейський: Отож бо! Хіба ви не чули, що з нуля годин нуля хвилин вчорашнього дня указом президента введено заборону на будь-які шлюби? Хто насмілиться порушити цю заборону і обвінчає хоч одну пару, буде покараний з усією суворістю – від 5 до 15 років з конфіскацією майна.
 Валентин: Уперше чую про таку нісенітницю…
Поліцейський: Незнання закону не звільняє від відповідальності. Пішли!
Ромео и Джульєтта: Не забирайте його! Будь ласка! Це ми винні!
 Поліцейський: А ви, шмаркачі,геть звідси! І радійте, що ви неповнолітні. Моя б воля… Ех!
Поліцейський веде отця Валентина в наручниках.
Дія друга
Там, де на сцені розташовувалася «церква», декорація у вигляді тюремного, решітки. За ґратами сидить отць Валентин в смугастому одязі ув'язненого. Входить тюремник, кричить: «Через п'ять хвилин – відбій!»
Тюремник (Валентину, співчутливо): Сидиш?
Валентин: Сиджу...
Тюремник: Сиди, сиди. Довго ще сидіти… скільки тобі – на повну?
Валентин: На повну.
 Тюремник: Ох, закони, будь вони прокляті... У мене у самого дочка незаміжня. Красуня, струнка, висока. Та нікому не потрібна, бідолашна. Сліпа вона, з народження. А тепер точно з такими законами вік їй одній бідувати.
 Валентин: А як її звати?
Тюремник: Марія. Та ось її  фото! (достає з кишені фото і показує).
Валентин (бере фотографію через решітку): Яка гарна!
Тюремник (відбираючи фото): Ладно, ніколи мені тут з тобою! (Іде, кричить «Відбій, відбій!»).
Валентин (сам собі): Марія... Якби в моїх силах було допомогти тобі…  Буду молитися за тебе, нещасна дівчино.
Світло гасне. Але раптово запалюється знову, потім знову гасне і так кілька разів. Перед Валентином з'являється бог кохання Купідон.
Купідон: Отець Валентин?
Валентин: Був колись.
Купідон: Будьмо знайомі — Купідон! Я до тебе не просто так, а у справі. За те, що ти завжди допомагав закоханим, за те, що у тебе добре і співчутливе серце, мені дозволили виконати одне твоє бажання! Яке захочеш!
 Валентин: Але...
Купідон: Думай швидше. І пам’ятай… У тебе є лише ОДНЕ  бажання!
Валентин (задумливо): Так, у мене й справді лише одне-єдине бажання. Нехай Марія прозріє!
Купідон бік): От ідіот! (Валентину): Подумай про себе! Ти можеш повернути собі свободу! Або, принаймні, відмінити цей закон, що забороняє одружуватись! Ти врятуєш тисячі пар!
 Валентин: Якщо їхня любов справжня, вона врятує їх.
Купидон: Ну, що ж, тобі вирішувати, нам виконувати. Нехай буде по-твоєму!..
Знову кілька разів гасне і запалюється світло, потім зовсім гасне.
Голос за сценою: Настав ранок…
Валентин (сидить на підлозі камери): Який дивний сон приснився мені! І як чітко, наче насправді…
Вбігає тюремник.
Тюремник: Диво! Диво! Марія!!! Вона бачить! Бачить!
Валентин (підхоплюючись): Що?!
Тюремник: Бачить! Так само, як і ми з тобою! Вона прокинулася й сказала: «Тату, яке синє небо!», а я ледь свідомість не втратив!  Чекай… чекай… чекай-но. А чи не ти це зробив, га, святий отче?
Валентин: Я лише молився за неї.
Тюремник: Якщо так, я твій боржник до кінця моїх днів! Але поки що я можу зробити для тебе лише одне… (обережно оглядаючись, відчиняє камеру): Давай так: ти втік, я нічого не бачив… Господь благословив цей день – 14 лютого!
 Фінал
Виходить Купідон, говорить: Купідон нагородив отця Валентина ще одним маленьким подарунком, адже він використав своє побажання не для себе. Віднині всі пари, які він обвінчав, будуть жити в коханні та гармонії й ніколи не розлучаться!
 Виходить Валентин знову в одязі священика і з молитовником в руках: Марія так і не дізналась про те, хто допоміг їй. Вона зустріла хорошу людину і знайшла своє щастя. Безглуздий закон, який забороняв шлюби, невдовзі було скасовано, і отець Валентин повернувся до своїх обов’язків.
Виходить пара, котру отець Валентин вінчав у першій дії: Всі, кого він вінчав, були дуже щасливими, і чутки про цей дар отця Валентина розповсюджувались все далі й далі, і з усіх кінців світу закохані пари з’їжджалися до його церкви.
 Виходять Джульєтта і Ромео, у Джульєтти на руках згорток з «дитиною»: У Ромео і Джульєтти народився прекрасний син.
Всі разом: А 14 лютого відзначається до цього часу !
З'являються все ті ж дідусь і бабуся, тримаючись за руки.
Бабуся(радісно): Отець Валентин, сьогодні та­кий особливий день!
Дідусь: Ми з  Мартою нарешті знайшли один одного…
Вдвох: Обвінчайте нас!
Завіса.

Немає коментарів:

Дописати коментар