неділя, 2 квітня 2017 р.

Сценарій Новорічного свята



Святковий мюзикл для старшокласників 

«Сон у новорічну ніч»

 Звучить новорічна мелодія, виходять ведучі
Ведучий. Добрий вечір, дорогі друзі! Вітаю всіх, хто зібрався у цьому залі.

Незабаром Новий рік
Переступить наш поріг.
Хай до вас він завітає
З тим, що серце забажає.

Хай лунають жарти всюди.
Тут зібрались веселі люди.
Танці, вірші, пісні, сміх
Прозвучать отут для всіх.
-З Новим роком!
-З Новим роком!


Танець

Сьогодні в цьому залі для вас розпочинає свою роботу «Новорічний ТУ канал».

Виходять ведучі, сідають за стіл.

Ведуча. Зараз із вами ми, ведучі…
Сьогодні 27 грудня. Сонце зійшло о 7 годині 58 хвилин.
Тривалість дня — 8 годин 1 хвилина. Хоч зараз уже вечірній час, але у всіх передсвятковий настрій, всі готуються до зустрічі Нового року. Ми бажаємо вам весело провести час разом із нами.

Ведучий. Сьогодні у нашій програмі:
1. Передсвяткові новини на « ТУ каналі».
2.Святкові зустрічі. В гостях —найпопулярніший дідусь нашої планети.
3. Розважальний мюзикл «Сон у новорічну ніч»

Ведуча. До вашої уваги передсвяткові новини на «ТУ каналі»
За статистикою, рівень навчальних досягнень у школі за останні дні не знизився, незважаючи на те, що в учнів з'явилися нові проблеми: «Що одягнути на новорічний маскарад?».

Ведучий. Хворих дітей серед учнів небагато. Це засвідчує, що сніг і бурульки цієї зими не дуже смачні, отож, карантин не передбачається.

Ведуча. У школі вже провели  новорічний ранок. Наш кореспондент, звичайно, побував на ньому і його зачарували сніжинки, настрахали вовчики, обхитрили лисички, обскакали зайчики і ледве не заморозив Дід Мороз.
Що ж, не розчаруйте кореспондента, який завітав і на наше свято.

Ведучий.
А зараз святкова зустріч. У нас в гостях найпопулярніший дідусь нашої планети.


Ведуча.
Найпопулярнішою людиною у ці передноворічні дні є Дід Мороз. Тому ми вирішили запросити його до нашої студії. Вітайте.

У цей час вибігає баба Палажка, огрядна, очіпок збитий, волосся висмикнуте.

Баба Палажка. Люди добрі! Що мені на світі божому робити! Не можна мені через бабу Параску не то що на селі вдержаться, не можна через неї на світі жити: набріхує на мене, як скажена собака, бігає по дворах та вигадує на мене таке, що й купи не держиться. Чого тільки вона на мене не понабріхувала! Я сяка й така, і носата, і губата, і горлата, і задрипана, ще й до того відьма. (Піднімає очі й руки догори). Господи милостивий та милосердний! І що я людям заподіяла? Вже насилу душа моя держиться в тілі. Я не знаю, що вже далі буде. Не можна мені не то що «а селі вдержатись, не можна мені вже на світі жити. Люди добрі! Благословіть мені скоропостижно вмерти! Нехай мій гріх впаде на Парасчину голову!
Відходить до ведучих , продовжує лаяти.

Баба Параска (худа, висока із синяком під оком, хустка на бік). Ой люди добрії! Що мені на світі божому робити? Не можна за лихими сусідами на селі вдержатись! Хоч зараз спродуйся, пакуйся та й вибирайсь на кубанські степи! Але ніхто мені так не допік аж до живих печінок, як та капосна баба Палажка Солов'їха. Боже мій! Так уже її обминаю, обходжу десятою вулицею; отже ж зачепить! Якби я під землею лежала, вона б мене, капосна, і там знайшла б. А я собі на лихо вдалась добра. Хоч я трохи й сліпа на одне око (доторкується до синяка), але добре бачу, де що діється. Свята вона та божа! До церкви ходить, Богу молиться. Знаємо, яка вона свята! Йде з церкви, то ще за селом роззявить рота, ладна всіх поїсти, ще за селом аж язика висолопить, та вже день ладна лаятись. Сидить вона мені от тут у печінках. Я ж кажу: хоч зараз пакуйся та й мандруй на кубанські степи.
Побачили одна одну.
Параска. Ага, так це ти, капосна, мого підсвинка зв'язала!

Палажка. Ах ти сяка-така! Бодай твоє порося вовки з'їли, і бодай ти вечора не діждала, як твій підсвинок та поїв же мою цибульку.

Параска. А бий тебе божа сила! Ще не чула, одколи живу на світі, щоб свині цибулю їли!
Палажка. Ой люта ж я, люта! Не підступай, бо голову провалю кочергою (бере кочергу) та й на Сибір піду: і я пропаду, але й ти пропадеш!
Кидається до Параски.

Параска. Подивись лишень на свою морду, яка вона стала од злості, синя, як буз!

Палажка. А в тебе зелена, як гарбуз!

Ведуча. (підходить). Та годі вже людей смішити.
(Обидві замовкають).

Параска. Цур йому, дожилися, що всі сусіди на кутку сміються.

Палажка. Атож! Як почне хтось сваритися, так і говорить: «О, як Параска з Палажкою». Обіймаються зі словами «Кумасю, серденько».

Параска. Ходімо, Палазю, додому, годі людей смішити.
(Параска і Палажка виходять)


Ведуча. Де ж наш Дід Мороз, де ж Снігуронька?
Що ж робити? Може зателефонуємо до міліції, повідомимо про викрадення?

Ведучий. Міліція! Міліція!

Входить міліціонер.
Міліціонер. Інспектор Петренко. Викликали?

Ведуча. Викликали. Викликали. Вже годину тому вам телефонували.

Міліціонер. Панімаєтє, попав своїм «Запорожцем» у пробку. Пока пробку вийняв от і время прошло незамітно.

Ведучий. Звідки пробку вийняв? З дороги, чи що?

Міліціонер. Тупой чоловік, з бутилки єстєствєнно. Так, шо у вас случилось?

Ведуча. У нас біда. Діда Мороза викрали розбійники.

Міліціонер. З оленями чи без?

Ведучий (роздратовано). Із торбою подарунків та Снігуронькою.

Міліціонер. Нарушаєм, товаріщі, нарушаєм... Так, за викрадення людини ст. 46, за хіщєніе імущества стаття 25... Нарушаєм...

Ведуча (в істериці). Та навіщо мені ті статті! Ви знайдіть Діда Мороза і Снігуроньку, поверніть їх на свято.

М і л і ц і о н е р (до ведучої суворо). Тихо себе веди. Так, почнемо огляд місця злочину. Ти взагалі тут не ходи, не заважай слідству! (Відштовхує ведучого на край сцени, відкриває папку.) Січас складемо протокол, так де ж то мій персональний комп'ютер (починає шукати ручку, викладає з кишені різні речі, дістає ручку, ліхтарика.) О! Знайшов. Це все, що треба. Іду по гарячих слідах. Ох, як знайду, ох, і штраф здеру з викрадачів... Куплю жінці шубу, ні краще собі нову машину...

Танець 8  клас.

Через секунду лунає крик: «Лови його, тримай!», на сцену міліціонер виводить короля і королеву.

Міліціонер. Та забирайте свого Діда, якийсь дуже мудрий виявився, вже 4 години нас виховує. Якщо ще довше в себе потримаємо, то самі чемними та вихованими станемо. І цю братію до себе забирайте на свято, від їхніх суперечок у нас вже розболілася голова.

Сценка
Король, королева, принцеса. Вони сваряться між собою.
Король. Ви тільки гляньте, що творить ваша дочка!

Королева. Я думала вона і ваша також... Чого ви дивуєтеся? Дівчинка просто нудиться...

Король. Нудиться!!! В інших королів діти як діти, а наша... Принцесо, несіть свій табель!

Принцеса (подає табель). Ось він.

Король. Кулінарне мистецтво — 2, прання білизни — 1, прасування — 2, вишивання — 3, шиття — 2, правила поведінки — 1.
(При назві кожної оцінки королева падає, втрачаючи свідомість.)
Принцеса. Але ж це не профілюючі предмети!

Король. А які тоді ж профілюючі? І які в тебе оцінки з цих предметів?

Принцеса. Робота з віялом — 12, техніка повітряного поцілунку — 12, танці до упаду —12.
Королева. Ох, ця вже сучасна освіта...

Король. Принцесо, вас мало спалити на вогнищі! Не рюмсати! Я придумав... Я буду вас сварити, сварити, сварити... Ні, я найму вам гувернантку, злу, як собака! Ні, я завтра ж віддам вас заміж за старого, мудрого радника.

Принцеса. Нізащо! Нізащо!

К о р о л ь. А хто тебе питає!

Принцеса. Я йому вищипаю всю бороду!

Королева. Він бритий, без бороди!

П р и н ц е с а. Я видеру йому все волосся!

Король. Він лисий.

Принцеса. Тоді я виб'ю йому всі зуби!

Королева. У нього немає зубів.

Принцеса. І ось за таку беззубу розвалину ви хочете мене піддати заміж? Я — принцеса! Мені дозволено все! Я вийду заміж за коханого!

Король. А дзуськи! Історія таких випадків не пам'ятає!
Принцеса хлипає, королівська родина залишає сцену під пісню «Все могут короли».

Міліціонер. То це не Дід Мороз? Нарушаєм товариші, нарушаєм... Пройдемо зі мною.
Виходять.

Ведуча. Ну і міліція, прости Господи.

Ведучий . І як же нам повернути Діда Мороза?
Вже і не знаю. Що робити...?

Ведуча. Не хвилюйся  ти так?
Кажуть , що під Новий рік,
Що не забажається,
Що задумав ще торік,
Все завжди збувається.

Звучить музика. Заходить Дід Мороз і Снігурка
Дід Мороз
З Новим роком, браття милі,
В новім щасті, в новій силі,
Радісно вітаю вас.
І бажаю, щоб в здоров'ї,
В мирі, в злагоді, любові
Відтепер ішов ваш час.

Снігуронька.
З Новим Роком всіх вітаю,
Зичу свят веселих вам,
Долі, радості бажаю,
Всім шанованим гостям.

Дід Мороз.
Я цілий світ цей обійшов,
Де лиш сягнути можна оком.
І ось тепер на бал прийшов,
Щоб привітати з Новим роком.
Я не їхав, йшов ночами,
Брів глибокими снігами.
Пробирався поміж віт,
Новорічний ніс привіт.
І потрапив я в цей зал
На чарівний дивний бал.

Снігуронька.
Сьогодні для суму в нас місця не буде.
Радість і сміх пануватимуть всюди.
Запрошуємо вас танцювати, співати,
Щоб настрій веселий, бадьорий всім мати.

Ведуча. Отже ми можемо продовжувати нашу святкову телепередачу.
Вітаємо всіх вас в ці передсвяткові, передноворічні дні в нашій студії.

Ведучий. Ми раді, дідусю, що ви дали згоду бути нашим гостем і пройшли через всі замети і труднощі на наше новорічне свято разом зі своєю внучкою.
Нам би дуже хотілося, щоб сьогоднішній вечір ми провели цікаво, весело, щоб запам'ятався він на цілий рік.

Ведуча.
Але одного нашого бажання замало,
І тому я звертаюся до вас: будьте веселі, здорові, щасливі.
Танцюйте, співайте, жартуйте разом з нами.

ПІСНЯ
«Новий рік»

Ведучий.
 А зараз на нашому ТУ каналі розважальний мюзикл «Сон у новорічну ніч»

Дійові особи: Учень, Оповідач, Сопушечка, Хромоножечка, Кривомордочка, Шепелявочка, Мама, Осавул, Розбійники, Отаманша, Царевич, Хор, Дуб, П'яний, Кощій, Водяний, Вовк, Бабуся, Розвідний Камінь, Царівна, Дід Мороз, Снігуронька.
Монолог учня:
Ну ось, навіть перед Новим роком не дадуть відпочити! Кінець семестру, а їм твір подавай. Та ще з елементами (читає по складах) драматургії в казково-фантазійної формі. Голову зламаєш! А теми, теми, ви тільки вдумайтеся: Філософія героїзму маленької дівчинки і трагізм комізму Сірого Вовка в казці Шарля Перро «Червона Шапочка». Так таких тем і немає ніде (гортає книги, рве одну зі сторінок, сердиться), списати ні з чого. Завтра «двійка» забезпечена. Розборки з родаками, гулять не пустять і т. д.  Доповідь з біології написав, карту Гватемали намалював, 10 задачок вирішив, спостереження з фізики провів, повідомлення з української підготував,  п'ятдесят  три сторінки з історії визубрив, текст з англійської переклав, вивчив систему ручного доїння великої рогатої худоби, виточив шестерінку для трактора, а ось це вже не мо-жу! Перша година ночі. Спати і тільки спати! (Йдучи, бурчить) Набридло, замучили, зовсім бідним дітям спокою немає. Всі вимагають, вимагають. Самі б спробували! (Виходить)
Голос з-за кадру:
Заснув наш герой, і сниться йому чарівний сон ...
(Звучить мелодія української народної пісні. Танцюючи, вибігає оповідачка, б'є чолом і починає розповідь)
Оповідачка:
Добрих снів вам, гості дорогі, веселощів і радості. Параска-казкарка я.
Повідати хочу вам правдиву історію, що трапилася в казковому лісі. Укладайтеся зручніше, сопіть солодко в усі дірочки. Казка починається ...
(Звучить таємнича мелодія. На сцені з'являється сім'я Червоних Шапочок)
Оповідачка:
Жила-була багатодітна сім'я Червоних Шапочок: мама-домогосподарка (кланяється, продовжуючи в'язати), тато - на заробітках і четверо Червоних Шапочок, майже близнят: Сопушечка (кланяється), Хромоножечка (проходить, накульгуючи, і кланяється), Кривомордочка (робить гримасу ), Шепелявочка (говорить слова, при цьому шепелявлячи: «А чо я, я нічо!») - одна одної краще.
(Червоні Шапочки співають пісню на мелодію «Маленькие девочки» групи «Руки Вверх»)
Маленькі дівчаточка в червоненьких шапочках (демонструють шапочки),
Маленькі дівчаточка у м'якеньких тапочках (показують тапочки),
Маленькі дівчаточка – у модних колготочках.
Маленькі дівчаточка, ми такі красоточки.
(Танцюють)
Оповідачка:
Отримали Шапочки якось повідомлення на мобільний від бабусі, що жила на тому кінці зачарованого лісу. «Чекаю на Новий рік. Бабуся ».
(Полегшено зітхнула мама)
Мама:
Нарешті можна буде від дітей і шуму відпочити, на славу «відтягнутися»!
Оповідачка:
Спорядила вона Червоних Шапочок, кожній вручила гостинець для бабусі і благословила в дорогу. (Під час цих слів Шапочки бігають, збираючи сумки і рюкзаки, створюють метушню. Мати махає хустинкою, витираючи сльозу)
(Звучить пісня з к / ф «Червона Шапочка» - «Якщо довго по доріжці ...»)
Оповідачка:
Йдуть Червоні Шапочки, йдуть ... І прийшли вони до розвідного каменю.
(Звучить мелодія пісні «Гадалка»)
Камінь (співає):
Не дарма я лежу при дорозі -
Стережу перехрестя стежок.
Ти мене, подорожній, не трогай,
Проживеш до ста літ без турбот.
Мої написи стануть в нагоді -
Будеш знати, куди попадеш.
Всіх вас, Шапки, чекають пригоди.
Не важливо, в який бік підеш!
Приспів:
Ну що сказать, ну що сказать?
Направо - бійня буде,
Ліворуч – прийдеться чекати,
Та цар тебе полюбить.
А якщо прямо ти підеш -
Безсмертя будеш мати.
А зі стежини як зійдеш,
Прийдеться поблукати.
Оповідачка:
Трохи посперечалися Червоні Шапочки, яку дорогу вибрати (звучить музика з к / ф «Матриця»: Червоні Шапочки зображують бійку), за якою краще йти. І пішли кожна по своїй. А поки наші героїні пробираються лісовими стежками, подивимося виступ 8 класу.
Виступ
Оповідачка:
І пішла Сопушечка по правій стежці. Все їй цікаво і всіх навколо шкода.
(Звучить мелодія «Бесаме, Бесаме мучо ...»)
Сопушечка: (співає):
Жалко мені, мені  всіх жалко:
Раптом оса пошкодить жалко,
Павучок зламає лапку
І помре зовсім.
Не зможу я це пережить.
Я люблю їх усіх дуже шалено.
Хто зна, розумно чи ні:
Якщо із кимось з них щось раптом трапиться,
Ой буду плакати я!
Ой, павучок бідненький, а раптом він лапку зламає. Ой, а он пташка (ридає), вона ж теж колись загине.
(Вискакують розбійники, пов'язують Сопушечку і співають пісню на мелодію «Пісня атаманші» з мультфільму «Бременські музиканти»)
Говорят, мы бяки-буки.
Как выносит нас земля.
Дайте, что ли карты в руки
Погадать на короля
Ой, ля-ля, ой, ля-ля!
Погадаем ти и я.
Ой, ля-ля, ой, ля-ля, ех!

Чи  удасться нам сьогодні
Хоч когось пограбувать?
Скоро свято новорічне -
Треба грошей назбирать.
Щоб було що їсти-пити,
Ми не будемо робити,
Щоб шампанського купити,
Треба з когось грошей збити!
Розбійники:
Гаманець або життя?!
(Сопушечка ридає, підвиваючи. Звучить пісня «Есаул». Вискакує на «коні» Осавула, з посвистом, розмахуючи шаблею, кидається на розбійників, звільняє Шапочку і одночасно співає)
Осавул:
Ти не плач, ти не плач,
Красотуля моя,
Я спішу на підмогу тобі.
Не тремти, придержи-но ти краще коня,
Пару слів  відповім я  братві!
(Звертаючись до Шапочки)
Я бандитів переміг?
Я тебе звільнити зміг?
А тепер, краса-дівиця,
Хочу на тобі жениться!
(Садить Шапочку на «коня» і відвозить її)
Оповідачка:
А тим часом Хромоножечка йшла і йшла, йшла і йшла, йшла і йшла, йшла і йшла (Червона Шапочка постукала по спині оповідачки). Довго йшла і йшла, йшла і йшла (Червона Шапочка показує кулак) і, нарешті, зустріла Царевича, майбутнього царя.
(Звучить вступ до пісні «Мал-помалу». Виходить Царевич, вітається з усіма за руку)
Царевич:
Цар! Дуже приємно, цар, правда, майбутній. Цар, цар ... (побачив Шапочку) Ой, дівчина!
Хромоножечка (кокетливо):
Дівчина ...
Царевич:
Красна?
Хромоножечка (бентежачись):
Красна.
(Звучить пісня Принцеси «В клетке птичка томится ...» з м / ф «Бременські музиканти»)
Царевич (співає):
Як тебе я лиш побачив, серце тьохнуло в грудях,
Вийди , мила, під дубочок, поговорим про життя!
(Звучить українська народна пісня «Ой на горі два дубки». Співає хор)
Ой на горі два дубки
В Червоної Шапочки
З Принцем зустріч там була, там була
Його з розуму звела.
Хромоножечка:
Ти, Царевич, друже мій,
У палац піду я твій,
Одна нога рівна є, рівна є
Стану я царівною.
(В цей час виходить справжня принцеса і співає на мелодію пісні «Втрачають люди один одного» з к / ф «Іван Васильович змінює професію»)
Царівна:
Поет декабрьская вьюга,
И ветки хлещут упруго.
Я счас осталась без друга —
Он уходит с другой!
Куда? Постой, так не честно!
Царевич, я же невеста!
Твоя, Царевич, невеста —
Не тряси головой, головой.
 (В цей час Царевич з Хромоножечкой під ручку намагаються піти).
Царівна:
Куди ?! Стій! Ти ж мій наречений! Маманя!
(Намагається відбити Царевича, але Шапочка перемагає і веде його з собою, а Царівна, ридаючи, пішла)
Оповідачка:
А ми з вами перенесемося на пряму стежку. Як же там поживає наша Кривомордочка?
(Звучить мелодія пісні «Королева красоты»)
Кривомордочка (співає):
Освітлена зимовим сонцем
По стежині я іду.
І всі в окрузі завмирають,
Лиш уздрівши тінь мою.
Що це значить, я не знаю,
І щось явно тут не так!
Королева красоти я -
Це всім ясно, бо це факт!
(Їй назустріч йде п'яний і співає на мелодію пісні «Ой чий то кінь стоїть»)
П'яний:
Ой чий то кінь стоїть,
Що сива гривонька?
Сподобалась мені 2 р.
Тая дівчинонька…
(Заглядає їй в кошик) У вас є родзинки?
Кривомордочка (з гідністю):
Ні, тільки булочки!
П'яний:
Наколупай (простягає пакет, вдивляється уважніше і хреститься).
Цур, мене! Цур! (тікає).
Кривомордочка (знизує плечима, крутить пальцем біля скроні): Хам!
(Звучить мелодія пісні «Опера» у виконанні Вітаса)
Кощій (виходить і співає):
Склеп мій готовий,
Та я в нім один –завжди самотній сиджу!
Ти ж бо одна, і я  теж один.
Створим давай ми сім'ю!
(Звучить мелодія пісні «Королева краси»)
Кривомордочка (співає):
Я так давно тебе чекала,
Ти герой дівочих мрій.
Ну що ж робити, що така я,
Ти не кращий теж -  повір!
Обійми мене міцніше,
Учепись за рівний стан.
Я прекрасна, як Ізольда.
А ти будеш  мій Трістан!
Бере його на руки і несе


Оповідачка:
А четверта Червона Шапочка - Шепелявочка - пішла далі інших. Йде собі і співає на все горло.
(Звучить пісня «Дружба» гр. «Барбарики»)
Шепелявочка:
Шепелявлю я трохи.
Ну і що ж тут такого.
Та зате  я не схожа -
Ні на кого.
Тут на стежці зустріну
Жениха я крутого
Він мене покохає
Стопудово!
Оповідачка:
Так втомилася  Шепелявочка, що вирішила присісти і відпочити, але тут ...
(Звучить мелодія пісеньки Водяного)
Водяний (співає):
Я Водяной, я Водяной!
Поговорив быкто со мной,
А то мои подружки -
Пиявки да лягушки.
Фу, какая дрянь!
Эх, жизнь моя, жестянка ...
Да ну ее в болото!
Живу я как поганка,
А мне летать (3 рази) охота!
(Запитує) Ти хто?
Шепелявочка (говорить дуже швидко і шепеляво, ковтаючи слова):
Я тут йшла, йшла до бабусі. Скільки можна йти? Так заморилася, ну і сіла на пеньок відпочити. Мошки мене вже загризли, комарі закусали, мурахи по ногах повзають. А тут ще ти причепився: хто та хто? Шепелявочка я, зрозуміло? Ше-пе-ля-воч-ка.
Водяний (обіймає Червону Шапочку):
Ходімо зі мною, моя рибонька окаста, ходімо зі мною, моя дилдочка ногаста, підемо, сядемо на купину і відпочинемо годинку! (Ідуть)
Оповідачка:
Чи дійдуть наші Шапочки, чи не дійдуть, і до чого вони дійдуть, ви дізнаєтеся після реклами на сонному каналі.
(Реклама)
Оповідачка:
А в цей час в будиночку у Бабусі ...
Звучить танго.
(Вовк з бабусею танцюють)
Вовк:
І чого я в тебе такий закоханий?
(Звучить мелодія пісні «На морском песочке»)
Вовк (співає):
На лесной дорожке
Я бабусю встретил.
В розовых чулочках
Талия в корсете.
(Вовк намагається обійняти Бабусю)
Бабуся (ляскає по руках):
Бешкетник.
(Звучить пісня на мотив «Я тебе поцілувала»)
Ти з'явився на світанку
Гостем для мене незваним.
Грались ми, неначе діти,
Танцювали довго танго.
Хочу я тобі повірить.
В тебе, Сірий, закохалась.
Як давненько моє серце
Так тривожно не стискалось!
Хочеш, стану молодою?
Може, пізно, може рано ...
Це все завтра, а сьогодні
Я тебе поцілувала (шле повітряні поцілунки).
Вовк (вбік):
Рибка клюнула.
(Звучить мелодія пісні «Колискова ведмедиці» з м / ф «Умка»)
Вовк (співає, заколисуючи Бабусю):
Засинай, бабуля,
Як тебе люблю я
І мрію тебе сонну ковтнуть.
Я тебе цілую,
Спи, моя бабуля,
Ти потрапила в мою сіть.
(Під звуки колискової Бабуся поступово засинає)
Вовк:
Треба очіпок і тапочки зняти, а то в горлі застрягнуть.
(Вовк знімає очіпок і тапочки і, потираючи руки, відкриває рот, щоб з'їсти Бабусю, але тут вибігають всі дійові особи і співають. Звучить мелодія пісні «Розмова із щастям» з к / ф «Іван Васильович змінює професію»)
Всі разом (співають):
Наче в казці, скрипнули двері,
Все нам ясно стало тепер.
Сірий вовк, він - підступний звір.
Ти, бабуля, вовку не вір!
Він хотів тебе проковтнуть,
Ми не дали це йому втнуть.
Ой, тримайте його, втече!
І ми не до-го-ним! (Тримають Вовка, який намагається втекти)
(Звучить мелодія пісні «Зараза» - дует «Академія»)
Бабуся (співає):
Ти обдурив мене два рази.
Зжерти ти мене хотів -
Ах ти ж чортова зараза,
Просто сірий ти дебіл! (Б'є Вовка)
Вовк:
Ну, Чер-, ну Ша -... ну, Червоні Шапки, стривайте! (Тікає)
(Звучить мелодія пісні «Что так сердце растревожено?»)
Бабуся (співає):
Що так серце, що так серце розтривожене?
Ви накапайте для мене валідол!
Скоро Новий рік настане - не положено,
Щоби він для всіх невесело пройшов!
(Звучить мелодія пісні «Розкажи, Снігуронька, де була?» З м / ф «Ну, постривай!». Співають всі учасники казки)
Учень:
Ось і казка наша
Дійшла до кінця!
Мама:
Веселитись щиро
Всім до лиця.
Царевич:
Перед вами весь наш
Акторський бенд.
Отаманша:
Хай щасливим стане
Наш хеппі енд!
Сопушечка:
А нумо, давай-но,
Хромоножечка:
На танці виходь!
Шепелявочка:
Гей, Дід Мороз!
Кривомордочка:
Де ти, Дід Мороз?
П'яний:
До нас, Дід Мороз, виходь!
(Пританцьовуючи навприсядки, вибігає Дід Мороз)
Дід Мороз:
Ждете подаруночків ви дарма
Бо призів у мене для вас нема!
Царівна:
Ось прийшли нарешті ми до мети.
Кощій:
Кращий наш даруночок,
Діду, -  ти!  
Дід Мороз (Снігуроньці):
А ну-мо, давай-но, танцювати давай!
Снігуронька:
Ні, Дід Мороз!
Усі:
Ні, Дід Мороз!
Снігуронька:
Ні, Дід Мороз, постривай!
(Всі пританцьовують. На тлі вальсу з балету «Лускунчик»)
Дід Мороз:
В році старому залиште печалі,
Забудьте тривоги й образи навік!
Снігуронька:
Здоров’я й багатства, удачі і щастя
Нехай принесе усім нам Новий рік!
Бабуся:
Нехай з останнім днем грудневим
Осавул:
Усе погане промине!
Мамо:
І все прекрасне, добре, щире
Царевич:
З собою січень принесе!
Дід Мороз:
Новорічна казка стукає в оселі,
Новий рік щасливо встав на Ваш поріг.


Кощій:
Будьте, милі друзі, як весна, веселі
В цю зимову днину, в цей чарівний сніг!


Водяний:
Хай зникає смуток, хай журба минає,
Щастя і натхнення гріють серце знов,


Царівна:
Хай в душі квітучій вічно розцвітають
Радість і здоров'я, віра і любов!

 (Звучить пісня на мотив «Мы желаем всем» гр. «Непоседы». Її співають всі учасники казки)
1-й соліст:
Наче з чудових снів,
Казка приходить до нас жива.
Ждем заповітних слів
І в чудеса, сміючись, граєм.
Вечір запалив чарівний світ,
Відкриває Новий рік секрет.
2-й соліст:
Ялинка вся в сріблі,
Блиском яскравих іграшок вабить.
У радісній метушні
Словом поганим ніхто не ранить.
З мріями зустрінем Новий рік,
Нехай щастя прийде в кожен дім!
Приспів:
Ми бажаєм всім в цей чудовий день
Радості, тепла, світла і добра,
Мрія щоб жила.
Над Землею хай запанує рай.
Новий рік прийде, щастя принесе -
Казка оживе.
3-й соліст:
Знову на Новий рік
В двері нам  Дід Мороз постука,
Казка позве в політ.
Зникне журба, печаль, розлука.
Разом:
Вечір запалив чарівний світ,
Відкривають чудеса секрет.
Приспів.
3-й соліст:
 Хочемо, щоб люди на Землі
Всі за руки взятися змогли,
Щоб частинка нашого тепла
Серце кожному зігріть змогла.
Приспів (2 рази).

Немає коментарів:

Дописати коментар